בלאק אינק / מאמרים / קעקועים / קעקועים עם משמעות – אמירה לכל החיים
קעקועים עם משמעות

קעקועים עם משמעות בשביל אנשים רבים עושים קעקועים על חלקים שונים מגופם. לעיתים הקעקועים הם ציורים יפהפיים ומיוחדים, ולפעמים הם סמלים קטנים ופשוטים. לעיתים, קעקועים הם משפטים או מילים מסוימות. בדרך כלל, כאשר אדם בוחר לעשות קעקוע כלשהו, שעתיד להיוותר על בשרו לכל חייו, הוא בוחר בקעקוע שיש לו משמעות מיוחדת עבורו.

קעקועים עם משמעות

רוב האנשים אינם ששים להכתים את גופם בצבע באופן קבוע, אם אין לכך מטרה חשובה או משמעות מסוימת עבורם. לכן מרבית הקעקועים שנעשים על גופם של אנשים וגם נשים הם קעקועים עם משמעות. לעיתים קרובות ניתן לראות אנשים שמקעקעים על גופם משפטים או אמירות שונות אשר משמעותיות עבורם, מסרים שהיו רוצים שילוו אותם לכל חייהם. במקרים אחרים, הקעקועים נושאים שמות של אנשים שקרובים לאדם המקועקע – בן/בת זוג, ילדים וכן הלאה. אנשים עשויים לקעקע גם תאריכים משמעותיים בחייהם, שמות של מקומות בעלי משמעות עבורם, וכן הלאה.

ציורים עם משמעות

קעקועים עם משמעות לא חייבים להיות דווקא מילים או מספרים. לעיתים, גם תמונות או סמלים שונים אשר מקועקעים על הגוף הם קעקועים בעלי משמעות עמוקה עבור האדם שנושא אותם. סמלים ותמונות עשויים להביע אמירה מסוימת לא פחות ממילים; לעיתים, הסמלים המקועקעים מביעים קשר לאירוע מסוים, לספר כלשהו, לאג'נדה מסוימת וכן הלאה. במדינות שונות, נוצר מעין טרנד שבו נשים שעברו כריתת שד בעקבות סרטן שד יוצרות קעקוע של פרח על החזה. הפרח כשלעצמו אינו בעל משמעות מיוחדת, אך כאשר הוא משתלב בקונטקסט הזה – הוא מקבל משמעות מיוחדת עבור האישה שנושאת אותו.

קעקועים עם משמעות – היתרונות והחסרונות

כאמור, במרבית המקרים, אנשים נוטים לקעקע על גופם קעקועים עם משמעות מיוחדת עבורם. הדבר הגיוני וגם חשוב, מפני שקעקוע הוא דבר שילווה את האדם כל חייו, ללא אפשרות חרטה (למעט מקרים מסוימים), כך שחשוב שהקעקוע יהיה בעל משמעות עמוקה לאדם, ולא שרבוט שנעשה בהיסח הדעת, או גחמה של רגע. עם זאת, כדאי לזכור שדברים שמשמעותיים עבורנו בגיל צעיר לא יהיו משמעותיים כל כך בגיל מבוגר יותר.

קעקועים עם משמעות

ראו גם: טיפול בקעקוע

0 7.81 K